Kuusanna_clothing

Kuusanna_clothing

torstai 10. maaliskuuta 2016

Alienpaita ja Thaimaan fiilistelyä :)

Katsoin juuri säätiedotusta Phuketiin. Siellä on tällä hetkellä päivisin vaatimattomat n. +37 ja yöllä +27 astetta. Melekonen muutos kun täältä ensi viikolla sinne pyrähdetään.. Thaimaan seikkailusta lisää sitten kun se on ohi, mutta innolla odotetaan! :)

Tänään oon tehtaillut paljon "pohjia" joille piirrellä myöhemmin printtejä. Muutama valmis paitakin tuli, tässä suosikit:

Syvä tummansininen miesten teepaita innosti Alien-aiheeseen. Pohjalle suihkautin hieman kloriittia.



Riimupaita pellavaa.

Jos ette jo tienneet, oon suuri Alien-leffojen fani. Katsoin niitä jo lapsena, vaikka ei olisi saanut ja tietysti sitte näin niistä painajaisia.. Salaiset kansiot oli toinen palvonnan kohde. Koska Mulder.

Vieläkin ensimmäisenä leffavalikoimasta tulee valkattua scifit ja vasta sitten mennään muihin aiheisiin. Joku tuossa maapallon ulkopuolisessa elämässä (tai sen mahdollisuudessa) viehättää.


Toinen innostukseni on pohjoismainen mytologia ja erityisesti riimut. Riimuaiheita mulla on omissa vaatteissa ja ihan ihollekin asti kuvioituna. Vaikka itämaiset merkit ja symbolit on toki hienoja, oon sen verran pohjoisen tyttö että riimuja ne olla pitää ;) Tämnä paita on kooltaan mulle suuri, joten laitetaan myyntiin vaikka vähän kirpaseekin. Sattui löytymään ihana pellavamateriaalikin vielä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti